myTunes

Monday, December 13, 2010

I think I'm fall in love...

Surprise with the tittle.. Well I myself still in shock to admit that I'm in love. I dunno when it starts but i understand that it has grow. Dgn siapa?? pasti nyer dgn si dia yg tetiba bole membuka hatiku. Aku pun tak taw camner aku leh jatuh cinta.. mula-mula hanya mata saja.. kemudian bila kami hanya berdua.. die seorg yg romantic.. dan caranya membuatkan aku suka pada dia (i think)..ntah.. semuanya cam tak kena.. anyway i wrote this yesterday... something to make my mind relief...

Aku benci dengan perasaan ini.
Sedang aku menikmati hari ku sendiri, mengapa pula perasaan ini hadir?
Aku tahu ia bukan diundang malah bukan jua dirancang
tetapi mengapa sekarang?
Sebelum ini aku cukup tenang..
sekarang di hati begoncang.
Bila aku bersendirian gelak tawanya aku dengar.
Tatkala aku menutup mata senyumannya pula kunjung tiba.
Entah bila perasaan in hadir, yang pasti ia sudah ada dan
sedang kembang mekar di hati.
Bilakah perasaan ini akan berhenti
kerana aku takut kecewa nanti.
Patutkah aku menjauhinya supaya ia hilang nanti????
Sulit sungguh bila AKU SUDAH JATUH CINTA..