myTunes

Monday, December 14, 2009

kEkEcEwaan + kEjutan = tak tido

KEKECEWAAN - FRUSTRATION

last saturday ada bowling tournament at Ole Ole Shah Alam. I thought team but then individually. suppose start at 10am.. bila kiteorg sampai kol 10 xda org pun..ingat ke menang dapat duit..dapat coklat je..pay RM10 main 1 game je??? i main 120 juz my score..blind score!! dan I won..it is like insulting to me..coz i can play well and from that score i won?? seperti MENANG DLM PENGHINAAN..

KEJUTAN - SHOCKED

lepas balik bowling aku lepak umah mak aku..and i weight myself..i've lost 5 kg.. rase ny sbb sehari aku mkn sekali skrg ni and i dance to the kp0p moves..heheheee.. mana xmkn sehari..kalo da kt depan pc tgk muka kekasih..mlm baru la nak mkn..update on my weight lost is 15kg tapi cam sama jek..lemak di badan tidak berkurangan??? xpe2..slowly kan..

TAK TIDO - DARK CIRCLES


Last friday + saturday i didn't sleep for 28 hours. Sunday morning (5am) baru tido bangun around 3pm. Then today pun xtido dari ahad kol 3 aku bangun sampai la monday 9.30 pagi..Sleep for 3 and a half hour. I dunno what's wrong. I even dunno what am I thinking.

Update kp0p:-

2PM - 13 dec 09 KBS Open Concert. They sang heartbeat, Last Christmas..

12 dec - MBC clean concert..10 point out of 10 - cleansite campaign..

-> during T-ara performance bo peep..in the beginning you can listen to Junsu voice.. i keep on repeating it..hehehe

SHINee new songs JOJO, MBLAQ- G.O.O.D Love (tapi i xdengar lagi.)
Tiara - Bo peep<-- quite cute...